Xarxes de Comunicació a Catalunya: passat, present i futur

Caràtula CD

Premi a la millor edició electrònica de 1999 (Asociación de Editoriales Universitarias Españolas)

Del 9 de desembre de 1998 al 24 de gener de 1999 va estar oberta al públic, a la seu de l'Institut Cartogràfic de Catalunya, a Barcelona, la exposició cartogràfica Xarxes de comunicació a Catalunya. Passat, present i futur. Per a la realització d'aquesta exposició es va comptar amb la col·laboració de l'Institut Cartogràfic de Catalunya, AENA, Port de Barcelona, Diputació de Barcelona, Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya, Correos y Telégrafos, i la Direcció General de Promoció de la Generalitat de Catalunya.

Va col·laborar en la localització i organització de la selecció la becària Mavi Carrasco.

El catàleg d'aquesta exposició es va publicar al CD-ROM Xarxes de comunicació a Catalunya. Passat, present i futur, editat pel Servei de Publicacions de la Universitat Autònoma de Barcelona el 1998 (ISBN: 84-490-1459-X), i que va rebre el premi a la milllor edició electrònica Universitària de la Asociación de Editoriales Universitarias Españolas.

Amb aquesta exposició ens proposàvem disposar de mapes per a poder-los utilitzar a la web que estàvem començant a preparar Paseos por las redes de comunicación desde...

Contingut sindicat